luni, aprilie 20, 2009

România şi noul brand de ţară!

Romania, the land of choice - noul slogan turistic românesc

Acest slogan se pare că a fost ales pentru a reprezenta România. Mă abţin acum să comentez dacă e bun sau nu. Singurul comentariu este că ....avem aproape câte un slogan la fiecare guvernare. Nu cred că mai ştim nici noi câte au fost. Să vedem cât rezistă acesta! La mai mare!

Textul complet este pe www.hotnews.ro

"Romania, the land of choice" este noul slogan turistic romanesc. Sloganul a fost afisat, duminica seara, pe panourile amplasate pe plaja din Mamaia, la concertul sustinut de Goran Bregovic, anunta Mediafax.


Turismul romanesc fusese promovat, pana acum, prin sloganul "Simply surprising".

Aproape 10 mii de persoane au asistat, duminica seara, pe plaja din Mamaia, la concertul lui Goran Bregovic, organizat de Ministerul Turismului prin programul "Lumina la malul marii. La concert au fost prezenti inclusiv presedintele Traian Basescu, impreuna cu sotia si fiica sa cea mica, si ministrul Turismului, Elena Udrea."

Niciun comentariu: