luni, mai 29, 2006

Jurnal de week-end -mesaj 18, partea a II-a

Jurnal de week-end.


Sambata, dupa pranz...

Nehru Park & Chowpatty Beach

O plimbare prin cartierul Mahalabar Hill, unul din cartierele rezidentiale ale orasului- o clipa de liniste in Nehru Park cu vedere la ocean…acestea nu prea au nici o legatura cu praful de pe strada & multimea de oameni “smulsi” de undeva din anii ’30, dar sunt parte din aceasi colorata & fascinanta Indie.































































Si pentru ca e week-end …prima data in India...

:)
pentru cunoscatori…



















Duminica, 28 mai.

Juhu Beach,
…la 30 de rupii distanta cu ricsa de Santacruz Station. (cam o ora si 20 de minute cu trenul de Vikhroli, locul unde stau eu)

Am tot auzit spunandu-se de Juhu Beach ca e un loc care atrage dar nu stiam de ce si la ce “dimensiuni atrage”. Chiar un prieten, un alt roman de aici imi spunea zambind “nu este tipul de plaja la care poate, te astepti tu!”

Ma rog, nu prea ma asteptam eu la nimik dar cand a fost sa vad ce n-as fi crezut ca o sa vad mi-am zis “nu as fi vazut vreodata asa ceva de’ n-as fi vrut sa vad” …?!

A spus cineva ca Vama Veche a devenit aglomerata ?!
Hm…


















Si-un apus de soare in Juhu Beach…
















Intelegerea Indiana pentru expresia “a te bucura de mare” :)































Cam asta a fost notabil…plus cateva ganduri razletze la tot ce e in jurul meu si la cei dragi de acasa + vreo 3 partide de sah.

Saptamana buna sa avem!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hallo mancatzas
Da femeile cum fac plaja acolo? Se bronzeaza doar pe ochi?

Florin Ghinda spunea...

Asta ma intrebam si eu la inceput ...

...dupa care mi-am dat seama care e motivul principal pentru noi pentru a ne "bronza"

iar cum la ei nu e cazul ...
:)