luni, iunie 26, 2006

Duminica

Duminica, 25 iunie

Mahalaxmi Temple si Haji Ali Dargah

Mahalxmi (Laxmi este zeita norocului) este unul din cele mai vestite temple hinduse din Mumbai, interesant de vizitat.

Asa cum l-am vazut eu este de fapt un complex de asezamante sacre hinduse.
Eu am intrat, am vizitat dar amicul meu canonu’a fost prins de politzie la intrare si retzinut pentru declaratzii..
Probabil s-o fi dat singur de gol ca a furat niste momente kodak “pedeascunselea”.

De notat este sistemul impresionant de securitate: politie, jandarmi, camere video si porti electronice de scanat tot ce intra in templu + cateva perechi de ochi vigilentzi si cozoroc, mustatza si grade militare.


































La nici 10 minute distantza de Mahalaxmi se afla Haji Ali Dargah, unul din cele mai importante locuri de rugaciune islamice. Marturisesc ca am stat sa ma gandesc vreo 10 minute daca sa merg sau nu dar, in final am fost incantat de decizie.

Haji Ali este cam la 200m de tarm, pe un fel de miniinsulitza.
Aici canonicul meu amic a fost lasat sa-si adulmece ochiul catre mutzimea musulmana.

Destul de marcant este drumul pe dig pana la Haji Ali, drum care este incarcat de cersetori. Cred ca oricat de puternic ar putea fi un om, drumul printre nevoiasii batutzi de soarta in toate felurile posibile e ...



































La intoarcere,canonelu’ alunelu’ s-a imprietenit cu politzia Indiana si mi-a fakut o surpiza...sa ziceam… simpatica!

Marturisesc ca a fost prima data cand nu m-as fi suparat prea tare daca eram arestat ! :)

Asteptam comentariile potenztialilor admiratori ai politiei din India.
Acceptam si posibile admiratoare:)

Cam atat de pe meleaguri estice!
Saptamana buna sa avem!

2 comentarii:

Anonim spunea...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

Florin Ghinda spunea...

?!