luni, aprilie 10, 2006

Trenule-masina mica!! mesaj no.4

















Nu e chiar asa in realitate dar p'aproape ...
una din poze este pentru cei cu inima tare, asa ca:
A se utiliza cu grija!


Salutari oameni buni!


Am fost in sfarsit in centrul orasului in WE…
Cam 45 de minute cu TRENUL !!! pana in centrul orasului care e de fapt sudul orasului..

Trenul ....
Victor mi-a spus ca sportul national in India este criket-ul !!!!Fals, fals, wrong & si alte cele!
Este inghesuitul in tren !!!

Oho .. a fost prima data cand am mers singur cu trenul in Mumbai si a fost, uou ! paste cu ou, de-a binelea, la propriu!

Cateva poze sugestive!! (mai sus)

Partea buna e ca eu nu folosesc in fiecare zi trenul caci stau un cartierul firmei dar sunt oameni care folosesc trenul zilnic dus intors vreo 3/4 ore.

Centrul orasului e misto ! oceanul, cladiri ingrijite -bune de prezentat pe Discovery, si plaja. Doar plaja!!!

Nu se face baie in mare/ocean in Mumbai !!!!
De ce ? e simplu.. Mumbai este cel mai mare port al tarii in tara cu cel mai mare numar de populatie..
Oare ce imi imaginam eu ? ape limpezi, cristaline ca Dunarea cea frumos curgatoare ??
Sigur ca da.. si marmota ...










Un comentariu:

Anonim spunea...

Florin, am cautat cu lupa si nu te-am gasit in nici unul din trenuri...Unde te-ai ascuns? Sau tu erai cel de sub vagoane??

Inteleg ca nu te plictisesti..numai privelisti interesante si noi!! Poate ne trimit poze si cu marea!!
Andrea