sâmbătă, aprilie 01, 2006

mesaj 1 ziua 2, jurnal de bord FWD 1 an

Namastee!

festforuarduaniereimsslail
..urc in avion, cobor din avion si-mi amintesc acum un an cum imi transpirau palmele in Moscova.
punct. acum inteleg de ce la un interviu iti transpira palmele. E ca si cum ai merge cu avionul .. ma prabusesc, nu ma prabusesc, zbor, nu zbor si daca da, de ce ??? na, acum sper sa fi multumiti toti candidatii mei stresati ! s-au razbunat ! ..totusi, sper sa nu fie nici unul dintre ei tocmai pilotul de la avionul meu..:)

tocmai trecusem de primul meu zbor. un fleac! scurt ..adica vreo 3 ore..si apoi inca vreo 7 pan'an capatu' pamantului unde a intarcat stiti voi cine copiii..
De ce a intarcat acolo copiii ?
pai iaca' sa! toul e diferit, TOTUL .
La 5 dimineata un om in aeroport ma asteapta, imi cheama un taxi si apoi mergem in oras...
stai ca nu-i chiar asa simplu, TAXI !!! la ce va ganditi ?? un Logan ca o Nova nu mai e buna ca cica scutura!!!
Hm!
e un Ambasador gen anii '60 si sper ca zilele viitoare sa pot sa pun si o poza !
in rest: vegetatie exotica, caldura ca si la Vama Veche, oameni ca si la Discovey sau ca in Atlasele din clasa V-a ( mai tineti minte ?) sunete complet noi pentru mine si apoi... somn !

...dimineata! aproximativ ora 13:00 dupa nu mai stiu care fus orar, cred ca cel al rusilor...
un tip face curat pe langa pat, ....e servitorul.. nici nu stiu cum sa reactionez ...

Toata lumea vorbeste engleza, e drept cu un accent aproximativ. Eu ma descurc cu limba aproximativ bine; e drept mi-a fost mai usor la Moscova unde aveam accentul mai apropiat de-al lor..:)

Mai trebuie sa va spun despre mancare si ...despre trenurile locale !! e o experienta !
oamenii sunt primitori, exista pizza Hut, Cola, PEPSI si chiar City Bank dar imaginati-va birou de la city bank intr-o maghernita de tip Humanitas la Vama Veche..nu m-am simtit niciodata atat de European, cosmopolit.... E prima data cand ma bucur ca vad brand-uri. Voi ma stiti, doar ! nu sunt mare fan de brand-uri!!

Aici lumea nu face diferenta intre Est si Vest e bine ca Romania e in Europa caci altfel aveam reale probleme in a desena harta globului.
Nu stiu daca imi place sau nu, inca, dar cu siguranta este un inceput de ceva film pe care nu l-am mai vazut niciodata si imi pare bine ca am acceptat rolul!!
cam atat pentru moment.

Imi este dor de prieteni, colegi si... de o anume bucurestenca, nu spui care:)
nu mai scriu d'astea ca's patetic si ma vede toata lumea ..:)

Toma adica Florin adica Toci zis si Ghiocel.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hai sa traiesti

na bine ca ai ajuns ... asta a fost cel mai greu ... sa zbori cu rusii

ca veni vorba de fus de ora ruseasca sau ce o fi ... am avut o mare surpriza sa aflu ca la tine e doar cu trei ore "mai incolo" decat la noi ... eram convins ca era mai mult

si pentru ca am nevoie sa ma conectez la timpul de la tine cand iti citesc posturile, iaca pusai acilea un ceas care sper ca zice bine ora de la tine ...

bleax, caca ... pizzahut si alte mizerii ... de ce strica ce e acolo cu porcariile astea ... desi, cum zici, te ajuta, te leaga putin de "europa"

mancare ... da! da! da! ... vreau! (de aia de acolo adica)

hai ... baga ... sa inceapa filmul ... eu (doar deocamdata) ... imi iau semintzele si urmaresc ...

gata

te tzuc

PS: poze ... poze ... poze ...

Anonim spunea...

imi faceam si io datoria de cunoscator al blog-ului si ca lucrurile sa fie complete dau si cu parerea.
chestia cu brand-urile mi-a amintit de un of mai vechi. dar din ce voi scrie mai jos a nu se intelege ca as considera numitele brand-uri un standard de viata, nu are legatura.
atat acasa cat si aici am intalnit o groaza de oameni care-mi spun foarte incantati de viitoarea lor calatorie intr-o tara ca india "iti dai seama cata saracie o sa vad!!! si cat ma va impresiona asta!" da, saracia ca obiectiv turistic. si aceeasi oameni cand se intorc ne spun ca indienii saraci sunt fericiti in mizeria lor, si ca nu vor mai mult decat cutia lor de carton, pentru ca religia/cultura...
aceeasi poveste cu taranul care trebuie sa ramana autentic si nu-i trebuie lui tractor, ca lui nea´ ion ii place sa dea la cazma ca sa-l doara salele si daca ii dai tractor se supara.
na gata, toci din ce te stiu nu cred sa vii cu texte din astea.
io voiam doar sa urlu si mi s-a parut ca am prilejul.
si propunere de studiu: parerea indienilor intalniti despre ghandi.
si fa poze!
si ai grija de unde mananci, ca oi fi crescut tu in satra da´stomac de indian n-ai!
si maxima implicare si maxima traire!
si ia-ti ziare indiene!