marți, aprilie 04, 2006

Ardei rosii dimineata'n strada- mesaj no.2 catre galaxie

Ardei rosii gen Capia da’ mai mici, soare in colbura de strada, vacarm, tipete, milioane de claxoane, lubenita, turbanrosuturbat, banane in colt de strada,transpiratie, orez cu pui - sute de ochi si o mustata. Cantec de leagan. Punct

Da’ n-are nici un farmec daca nu citesti aceste randuri repede !! cam in 3 secunde!!!

Ce zici ?

Incerci ?
Hai sa vedem !

“Ardei rosii gen Capia da’ mai mici, soare in colbura de strada, vacarm, tipete, milioane de claxoane, lubenita, turbanrosuturbat, banane in colt de strada, transpiratie, orez cu pui- sute de ochi si o mustata. Cantec de leagan. Punct ”

si mai imagineaza-ti ca eu sunt la costum dimineata la ora 8:30! da, da acela maro ! e drept, fara sacou!

Hm…
Consultant, deh! Tare mandru de el ! Da, Ana ai dreptate in comentariu tau, e multa saracie in tara asta…Am venit eu, europeanul cu haine curate de acasa, (Multumesc Diana!) si chiar ma gandeam ca daca se vor epuiza cele curate, ce-o sa fac cu ele ?? Stiati ca o mare parte din acesti oameni spala la dusumea ? bat hainele ?? am vazut !! asta de haina ! iti trebuie ceva "brand" sa reziste mai mult de 3 “spalari”

Orasul meu de bastina are cam 15 mii de locuitori, asa-i ?? Hateg, on air!
Aici..
Aici sunt vreo 2 magazine, un teren de sport, parcuri, parcari, blocuri (e drept mai exotice!) si sunt portari & paznici ! E o colonie !!
Da, stau intr-o colonie !
Cred ca e unul din cele mai curate locuri din oras, exeptand centrul cu birouri de firme, etc, etc centrul care apare la CNN ca si reclama pentru India.

Un imperiu care a construit un mic orasel de vreo 16 000 de locuitori, angajati de fapt!
Un imperiu in care am venit eu, european mandru de mine ca stiu ce inseamna Six Sigma si Lean Manufacturing , Cosmin stie !
Au implementat six sigma in 95’ cand pe la noi abia daca se auzise de TQM.
US Gaap este ceva banal in financiar iar un angajat de 3 ani este inca nou in companie !!

Nu-i nimic ! Eu au saracie ! ...ai dreptate din nou Ana!
Noi avem Europa ! Vorbisem cu cineva si ii spuneam ca suntem cam la 500 km de Viena (daca nu cumva chiar mai aproape.. ) si m-a intrebat daca merg cel putin o data pe luna acolo, vazuse el la TV Viena si vroia si el acolo…

Compania este ok. Oamenii astia chiar stiu ce fac! Nu degeaba au primit un premiu din partea corporatiei americare stimnoicare pentru managementnustiudecare!!!

Est incredibil contrastul puternic intre clasele sociale. Cred ca exista in tara vreo 20 de companii gigant pe aproape orice de la automotive pana la farmaceutice! Aproape nici una din aceste firme nu a fost cumparata de vreun colos multinational. Cel mult exista parteneriate care mai de care mai hilare ! Suzuki a venit sa faca masini cu un fost producator de tractoare!! Si par chiar ok masinile !
Aceste corporatii indieni construiesc cartiere in care angajatii au aproape orice din partea firmei!!!

Oare aici s-au scris carti depsre CSR sau amagiri despre motivarea angajatilor ?

Hm..

Acum folosesc un IBM 100 % dar I café-ul este intr-un loc darapanat, iar langa e un slam … plin de copii!!

Nu-i nimic! Am Europa ! si ma gandesc la ce Nokia ar trebui sa-mi cumpar !!

..Rahat!

Apropo!
Mancarea e buna ! In rest nu prea pot sa emit opinii, e un popor mult prea complicat!

Chiar ok. Mancarea, caci de ea vorbeam.
Inca nu prea stiu locurile din zona ca sa fiu sigur pe modul de preparare, sper sa nu patesc nimic..
O sa fac si poze. In curand.
Cam atat .

PS nu am vazut inca oceanul si partea centrala a orasului!
Nu o sa mai spun usor ca Bucurestiul e mare sau ca e aglomerat…
Salutari oameni buni!
Mai vorbim!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Eram siguri ca vei fi surprins.

Dar ne bucuram ca nu te grabesti sa tragi concluzii (adica pripite).

Daca sunt ardei mici si rosii inseamna ca cineva a trecut pe-acolo si i-or picat ţipăruşii, nu?

Dormi suficient, mananca sanatos si ia bitter cand ai nevoie.

Stai linistit, de Diuca avem noi grija.

Te pupam!

Anonim spunea...

Yellow!
Uite asa afla unii mai tarziu de schimbarile cu Ghiocelu':)
Da, Florin, am fost prin tara cu consultanta (deh, in Romania, nu schimb continentul asa usor:)si... vreau sa iti scriu cat ma bucur ca ti-ai urmat visul!

Cam in etapa asta (de urmat vise) sunt si eu, dar..la mine mai dureaza un pic.

Dincolo de site-pe care o sa-l mai vizitez cu siguranta, poate ai si o adresa de mail, de corespondat..?

Te pup si iti urez spor, Cristina
(stii tu: Aims, B., Romania, Europa .... :)

Anonim spunea...

costum maro si cravata???
hmmm! cum oi fi tu la costum ,ca io nu te-am vazut decit in tzinuta de Veche Veche!
da,daca treba,treba! "arta" cere sacrificii!
si pentru ca mi-ai fost oaspete citeva ore,si pentru ca tzi-a placut mincarea mea si pentru ca-mi amintesc intotdeauna cu drag de tine,itzi doresc sa-tzi fie bine pe acolo si sa vii "imbogatzit"...mai ales sufleteste...nu ca banii"nu conteste" ..dar india e totusi INDIA!
si pastreaza un gind "indienesc" si pentru mine,"regatzeanca de bucuresti",care te mai invita sa-i treci pragul ,eventual la o salata de fasole verde cu usturoi!
numai bine!

Anonim spunea...

mai tocilar, nu-mi dau seama daca-ai inteles ce voiam sa spun, am o senzatie ca nu. cred ca cel mai bine vorbim la bere de asta.chiar, ai incercat bere indiana?

Florin Ghinda spunea...

E ok, Ana ai dreptate si cred (sper) ca am inteles ce doreai sa spui..
poate vorbim la bere.. berea apropo e interesanta si e cam singurul domeniu in care sunt brand-uri locale, "only" ca sa vb ca un localnic.