marți, octombrie 20, 2009

Poveste ceva mai veche ...

"De ceva vreme adun asiduu urme de știri pozitive despre noi, despre țărișoara noastră, despre lucrurile bune care se întâmplă în jurul nostru și cu noi. Citesc o mulțime de ziare online, vorbesc cu oameni, scriu e-mailuri, îmi aduc la disperare prietenii! E drept, sunt câțiva prieteni cu care împărtășesc acest, să-i spunem „hobby” comun și am deseori senzația că, energetic, ne hrănim unii pe ceilalți.

Văd și eu, însă ca fiecare dintre noi, că lucrurile nu merg tocmai roz în jurul nostru. Lucrurile nu sunt tocmai roz, fie că este vorba despre economie, criză, afaceri, viață publică sau - să nu mai vorbim - de politică sau administrație. Observ, evident, marea de greve, valurile de agresivitate, mugetul de nepăsare, țipetele de nonvaloare, negativismul adus la rang de campanie publică.

Văd și eu cum ne hrănim din mizeriile din jurul nostru, chiar căutând hidosul, urâtul, murdarul, convingându-ne probabil în - *orgoliul nostru - că și la alții se întâmplă răutăți, nu doar la noi…"

RomaniaPozitiva.ro

Un comentariu:

Unknown spunea...

Buna, am participat recent la un training
pentru resurse umane organizat de CBC
Romania http://www.cbc.ro sima declar foarte mutumita, am invatat ca cea mai
importanta resursa intr-o companie este angajatul. Este nevoie de o abordare
profesionala, capabila sa duca la gestionarea relatiei cu acesta. In acest
sen, eforturile profesionistilor din CBC Romania sunt canalizate spre a
oferii servicii serioase, profesionale si de un inalt nivel de loialitate
fata de client, ceea ce va doresc si voua.