miercuri, august 26, 2009

„Despre cum sa-mi fac datoria” (articol)

„Despre cum să-mi fac datoria

(Articol scris de Alin Nica, cel mai tânăr primar din România în 2004)

„În ultimii cinci ani am avut ocazia sa vizitez peste 25 de ţări de pe patru continente şi nu ştiu cum se făcea că întotdeauna abia aşteptam să mă întorc acasă. Am văzut locuri, lucruri, oameni deosebiţi şi vrând, nevrând făceam comparaţie cu ceea ce avem sau am putea avea în România. Mereu veneam încărcat şi motivat să schimb, să îmbunătăţesc lucrurile în ţara mea, în viaţa mea, în domeniul în care îmi desfăşor activitatea mânat de ambiţia că şi la noi se poate şi în mare parte am reuşit.

Ceea ce m-a făcut să mă întorc este tocmai provocarea de a te lupta cu mentalităţi învechite, cu hăţişuri birocratice ori inechităţi motivate politic şi în ciuda tuturor acestor piedici obiective, ori de cele mai multe ori subiective, să răzbeşti şi să ai satisfacţia că ai reuşit să arăţi tuturor că se poate.

România a fost obişnuită să construiască făcând faţă celor mai grele condiţii, fie ele istorice ori politice.

Întotdeauna lucrurile făcute prea uşor se strică sau trec la fel de lesne. De aceea un lucru realizat cu trudă şi cu greutăţi este mai bine preţuit şi este mult mai valoros pentru că este cimentat de istoria facerii."


Continuarea pe RomaniaPozitiva

Niciun comentariu: