luni, iunie 29, 2009

Week-end de Bucureşti

canonelu' are acum un loc bine ştiu în gentuţa mea. acum pot să fac poze oricând. pot să ud şi canapeaua:) povestea de uichend de bucureşti sună cam aşa: se ia musonu' de zi cu zi şi se respiră adânc aer curat urban. apoi se bicicleşte noaptea la ora unu.

trebuie să fie musai vineri noaptea. şi e bine să fie 26 ale lunii lu' iunie. ICR a făcut-o lată din nou! (e de bine:)) Chermeză, petrecere subtilă cu iz oriental la ICR în curte la Noaptea Institutelor culturale. Într-o mare formă Harry Tavitian şi Orient Expres. O supradoză de jazz oriental, o expozie de sunet şi stare de bine. Oameni plăcuţi la concert, genul de oameni pe care nu prea îi vezi ziua prin Bucureştiul prăfuit. Genul de oameni pe lângă care pot să mă bucur şi să spun că trăiesc şi eu la capitală! Chiar dacă nu sunt "get be get". Apropo, am aftat de curând că această expresie are rădăcini dacice...
După nopţi incendiare în Bucureşti (din păcate şi la propriu, nu doar la figurat) a venit vremea de plimbare. la pas. prin oraş. seara BASEMENT JAXX mi-au reamintit de ce îmi place să mă întorc uneori la tehno. Pe vremurile lu' mayday prin '93 pe când kraftwerk, prodigy şi moby aveau lucruri mari de zis - parcă îmi amintesc şi de ei, de basement jaxx. Aşadar, îşi merită numele şi tradiţia! La Arene au făcut o demonstraţie de tehno, uşor, frumos, amabil! Evident, dacă ale tale urechi se împacă bine şi cu tehno:)

E adevărat că în timp la mine s-au umplut sertarele muzicale cu pink şi floyd, cu jazz, cu Leşe (Grigore) şi altele. Am chiar o întreagă cameră în minte doar pentru muzica indiană, fie ea clasică sau bollywood. Cu toate astea, un tehno amabil, de calitate nu strică! Mulţumesc Pode / Lexy pentru bilete!
De remarcat medalionul Michael de la finalul concertului...

O notă specială şi pentru Interbelic! Un loc "cool" ce îmi aminteşte de atmosfera din D'arc - pe străzile "ancestrale" din Timişoara (pentru cunoscători).
Salata de uichend se asezonează cu o carte bună, o discuţie plăcută la Green H. şi mult respect pentru tine şi pentru cei din jur.
Gata cu scrisul! Să facem şi treabă ca să ne merităm uichendurile:)
Iaca şi nişte po(z)ne!





Niciun comentariu: