luni, iunie 15, 2009

Stadiul proiectului TUB, Bucureşti

Acum ceva timp (aproximativ 3 luni) am scris Primăriei Generale Bucureşti un mesaj cu câteva întrebări, pe baze legii accesului la informaţiile publice. Mă interesau câteva aspecte legate de: pieţe şi străzi pietonale, piste de biciclete, stadiul proiectului TUB (Transcentral Urban Bucureşti) precum şi proiectul de refacere al Centrului Istoric Bucureşti. Sincer, nu mă aşteptam la un răspuns, dar eu am vrut să-mi fac datoria:) E drept, mă interesează în mod direct aspecte de genul acesta despre Bucureşti ca să ştiu dacă pot sau nu să mai sper în viitor într-un Bucureşti mai bun.

Am avut o surpiză plăcută să primesc un răspuns la întrebările mele! Un răspuns oficilal din partea Primăriei. Felicitări celor care şi-au făcut datoria! M-am asigurat că pot să public mai departe şi eu acest răspuns, ceea ce fac în continuare. Eu cred / sper că sunt, totuşi, veşti bune! Rămâne să vedem cât şi cum se întâmplă în practică din ceea ce este pe hârtie. Acum măcar ştiu ce să urmăresc:) Mai jos este răspunsul oficial de la Primăria Bucureşti.

Niciun comentariu: