marți, august 12, 2008

www.maimultverde.ro

Super veste buna!!!!!

Poate nu doar existenta acestei miscari ma bucura - ci faptul ca vad nume foarte cunoscute implicate in acest proiect!!!
Multe felicitari si sa auzim de bine!



mai jos si un articol din mediul de blogging, "Media lui Comanescu"

http://comanescu.hotnews.ro/cu-bicicleta-prin-bucuresti.html

Cu bicicleta prin Bucureşti

Postat in New media de Iulian Comanescu pe 11 August 2008, la ora 2:51 pm
Dragoş Bucurenci a avut ideea de a lansa o leapşă ecologistă prin trei biciclete oferite unor bloggeri timp de trei zile, după care se vor duce mai departe la alţi bloggeri. Am acceptat fără rezerve, fiindcă îmi place să merg cu bicicleta şi voiam să văd dacă dracul e chiar atât de negru în Bucureşti. Primele constatări, după o tură între Facultatea de Drept şi Bulevardul Carol:

- se poate merge pe două roţi (şi fără motor) prin Bucureşti
- problema sunt mai ales oamenii, fiindcă e mai cu scaun la cap (şi şa sub tine) să mergi pe trotuar pe arterele mari, maşinile sunt mai spăimoase decât în copilăria mea, când băteam oraşul cu Pegasul sau “semicursiera” rusească. Chiar acolo unde sunt benzi pentru biciclete, nu vă aşteptaţi ca pietonii să le ocolească. Valabil şi pentru nesimţiţii care îşi parchează maşinile în zonă
- se circulă foarte repede, bicicletele lui Bucurenci sunt clasice, cu torpedou, frână de picior şi fără viteze, dar ajungi fără efort la 20 şi ceva de kilometri pe oră, ceea ce îţi furnizează probabil o medie orară mai bună decât la volan, dat fiind modul cum te poţi strecura la stopuri, traversa pe traversările de pietoni ş.a.m.d.
- poliţiştii nu au probleme cu tine.

Ştiu că-s constatări mai de ageamiu într-ale bicicletei, dar în definitiv, noi, cei care nu prea folosim vehiculul ăsta, suntem mai mulţi decât cei care îl folosesc.

Una peste alta, e tentant. Plec acum spre Romana, unde am o întâlnire, bineînţeles pe bicicletă. O să cronometrez şi vă ţin la curent şi cu celelalte aventuri. În curând vă voi spune şi la ce blogger se duce bicicleta mea începând de miercuri.

P.S.: Leapşa de faţă are şi o încărcătură promoţională, fiindcă am luat bicicleta de la Cicloteque, centrul de închiriat biciclete de la Drept, pe care e stupid să nu-l pomenesc aici. Dat fiind totuşi că e foarte important să ajungem să ne înţelegem între noi de aşa manieră încât să putem circula în oraşul ăsta, fac o excepţie de la uzanţa pe care mi-am impus-o, de a nu scrie posturi promoţionale.

Niciun comentariu: