luni, august 11, 2008

Despre training & citit

Vazand articolul Dianei de mai jos, mi-am dat seama de cate ori am zis "da, da interesanta carte -- trebuie sa o citesc si eu"...

iata si linkul:
http://www.formare.info/corner/?p=134


Vacanţa însă era cumva ultima frontieră. Nu mi-am dat seama decât weekendul ăsta că activităţile mele de vacanţă au fost cam aşa:

revizuit notiţele de la Next Online Players (una din cele mai faine experienţe de învăţare prin care am trecut până acum)
jurnalul ca însoţitor la cafea - am scris mai mult despre training, blog şi formare.info decît despre vizita la Balcic.
citit cam jumătate din Blue Ocean Strategy şi Business Minds (cu creionul în mână, ca să pot face adnotări)
pus multiple remindere sau post-it-uri despre idei de articole şi resurse pentru formare.info şi Trainer’s Corner
Ocazie cu care, vorba englezului, I had an epiphany! Nu-mi pot închipui viaţa (nici măcar vacanţa) fără să învăţ.

E drept că îmi plac instrumentele şi experienţele mai mult decât teoriile. Cred că teoria e baza şi e absolut necesară, dar se poate citi în afara sălii de training (inclusiv în vacanţă, în weekend, seara, într-o pauză).



Aşa că mi-a venit ideea să întreb cum fac oamenii asta în alte părţi? Ştiu că sunt multe organizaţii care au planuri de learning pentru oamenii lor, dar nu ştiu dacă trainerii din România au obişnuinţa de a-şi face planuri de learning pentru ei. Aşa că, pe lângă gândul de a scrie un articol pe tema asta (planul de învăţare pentru un trainer) arunc o mănuşă - cum faceţi voi?

Niciun comentariu: