joi, septembrie 17, 2009

Stimulare la invatare!

Oameni care te stimulează să înveţi şi să fii mai bun în ceea ce faci.

“Nu spun niciodată: ‘Nu pot face asta fiindcă habar n-am cum se face’. Întreb oameni, analizez, găsesc o soluţie. Să analizezi, să asculţi, să înveţi – astfel de lucruri ar trebui să facem toată viaţa, nu numai la şcoală.” (Richard Branson, Screw It! Let’s Do It, Ed. Publica, 2009, pg. 14)

Eram în liceu când m-am gândit prima oară la influenţa oamenilor din jur asupra rezultatelor mele. Întâmplarea fericită a fost să mă nimeresc într-un mediu stimulant pentru educaţia mea. Era plin în jur de olimpici naţionali şi internaţionali, de oameni care scriau, cântau la chitară, citeau, jucau baschet, mergeau la conferinţe şi prelegeri (puţine în anii ‘90) etc. Da, ca orice liceeni din orice vremuri, ne ocupam spaţiul neuronal şi timpul cu petreceri, concerte, haine, bârfe mici etc. Dar era cumva de bon ton să fi citit mult, să scrii, să fi fost la o conferinţă a lui Patapievici, să vorbeşti bine cel puţin două limbi străine. Nu era vorba de note, ci de învăţare."

Continuarea pe formare.info

Niciun comentariu: