miercuri, septembrie 16, 2009

IMPREUNA

ÎMPREUNĂ
(Articol scris de Teia Catana, septembrie 2009)


“Când mi s-a propus să scriu un articol pentru “RomaniaPozitiva” am acceptat imediat, probabil pentru că îmi place să scriu, să comunic oamenilor din experienţele, învăţămintele mele care ar putea avea un impact bun în viaţa cuiva… La două săptămâni după, când am găsit şi primul moment liber când să nu fiu asaltată de muncă şi să-mi organizez gândurile, în liniştea şi viteza trenului cu care veneam de la Sibiu spre Bucureşti, m-am apucat….


Mi-am dat seama că stăteam în faţa foii goale de câteva ore şi nu găsisem încă ideea despre care aş putea să scriu: viaţa mea, mai ales cea profesională, era plină de provocări la tot pasul, de probleme de rezolvat, de sisteme publice greoaie şi prea puţin benefice pentru societate pe termen lung, de oameni care nu mai cred în puterea lor de schimbare în bine a lucrurilor din jur, resemnaţi şi cinici, de alţii care au “reuşit” însă prin metode prea puţin ortodoxe, de spectacole mediatice ieftine şi discursuri politice (dez)amăgitoare şi lipsite de acţiune…. şi multe altele…

Şi totuşi ceva trebuie să fie… Acum 5 ani eram în Costa Rica, după mult timp petrecut în străinătate, cu diferite joburi în mai multe ţări. Terminasem facultatea, nu aveam obligaţii, strânsesem şi ceva experienţe din călătorii şi aveam libertatea să aleg orice direcţie şi locaţie în viaţă… Iar Costa Rica fusese timp de 2 ani un mic paradis la tropice, un loc minunat de locuit – de la vremea caldă, oamenii veseli până la natura sălbatică…. Şi deşi pare ciudat, am ales să mă întorc acasă…. Aveam multe lucruri învăţate şi experimentate la activ pe care vroiam să le pun în aplicare şi să schimb ceva în bine în România. Aveam familia şi prietenii foarte buni – oameni de care mi-era dor şi-i vroiam aproape. Îmi doream să construiesc ceva de care să fiu mândră, ceva serios, unde să investesc mulţi ani de viaţă."

Continuarea pe RomaniaPozitiva

Niciun comentariu: