miercuri, ianuarie 14, 2009

Intrebarea De ce lumebuna.ro

mai jos este o declarațieslașîntrebare care merită atenția ta.
textul complet este pe www.lumebuna.ro

De ce lumebuna.ro?

By Mihail Musat • January 14, 2009
Impreuna pentru o Lume Buna.

Imaginea romanilor despre Romania…???…

Pile Pile Pile.
Mita Mita Mita.
Nu se poate in Romania. Nu se poate!
Viata mea…
Am ajuns la varsta de 28 de ani si personal am avut si am o viata in care pot sa traiesc FARA lucrurile de mai sus. Chiar scriam si azi un email si ii spuneam cuiva ca am fost si sunt inconjurat de oameni care traiesc la fel ca mine. Este REALITATE - in Romania se poate sa traiesti si CINSTIT, ONEST si sa realizezi tot ce vrei in viata!
DA, se poate :)
Intrebarea pentru lumebuna.ro…
Bun, dar haideti sa ajung acolo unde vroiam. Am iesit azi cu Tibi la o bere sa vorbim despre lumebuna.ro. Si dupa ce ii povestesc eu despre vise, proiecte si tot felul de lucruri, ma intreaba:
“Bine, bine, dar de ce ar trebui sa ajut eu lumebuna.ro?
De ce ar trebui sa dau eu mai departe?
Ce diferentiaza acest proiect de altele?”
Mi-am dat seama in acel moment ca viziunea lumebuna.ro la mine in cap se tot contureaza, dar ramane doar acolo :) Asadar, voi incepe in randurile de mai jos sa etalez intr-o mica povestioara Viziunea lumebuna.ro. M-ar bucura mult daca ati pune intrebari si chiar ati provoca ceea ce spun aici, tocmai pentru ca fi sigur ca merg intr-o directie buna cu acest proiect :)
Viziunea lumebuna.ro…

continuare pe www.lumebuna.ro

Un comentariu:

Mihail Musat spunea...

Mersi fain Florin! :)