luni, septembrie 01, 2008

Vine scoala!

eu am o problema cu ziua de 1 septembrie.
nepotrivit cuvant "problema" caci nu e o problema
este mai degraba o nostalgie.

habar n-am de ce.

caci de fapt - istoric vorbind - mai degraba ar trebui sa ma gandesc la ziua de 15 septembrie sau chiar ziua de 1 octombrie.
dar iata ca narile mele isi amintesc mirosul de carioca si creion si cerneala si hartie si culori de desen in data de 1.

1 septembrie.

am chiar o dilema.
da. dilema.
merge mai bine decat "problema".
nu stiu daca sa ma bucur ca trece vara sau sa ma bucur ca incepe scoala.
caci asa e. incepe scoala. si parca e un fel de 1 ianuarie.
incepe un alt ciclu. clasa noua, colegi noi - sau vechi - fete noi la scoala.
pauzele din recreatie sau cele dintre ...recreatii...
alergatu' in curtea scolii, hilizitul, schelambaitul, jucatul, parfumatul, scheunatul, adulmecatul, flirtratul.

de toate parca mi-e dor de 1 septembrie.

mai ca imi vine sa cant si 3 culori. evident fara vreo nostalgie dupa vreun sistem comunist, Doamne fereste! ci doar asa! ca in 1 septembrie mirosul de maculatura si cel de an nou proaspat se imbina frumos.ce de lucruri ne asteapta!

ce frumos a fost in vacanta mare!
eeh.

Un comentariu:

Anonim spunea...

cam da ...