miercuri, aprilie 23, 2008

GHERILA URBANA

ANTET

in cele mai multe situatii nu sunt adeptul masurilor de tip "gherila"
...dar exista momente cand cred ca trebuie sa iti sustii cauza folosind si metode ceva mai vizibile :)
in cazul de fata ceea ce eu numesc "gherila urbana"

PROBLEMA

In Bucurestiul mult iubit traiesc momente cu potential de gherila urbana cand incerc sa am o viata frumoasa ca pieton sau cand -- sportivalnaibii din fire -- ma incumet sa merg cu bicicleta pe pistele de bicicleta. Pistele -- caci la ele ma refer mai mult acum -- sunt adevarate parcari fara taxa unde nici nu te bazti cu soferi si ..."deh, oricum nimeni nu le foloseste!"

SOLUTIE
iata o initiativa misto a celor de la http://parchez.ca

E drept, mai multi oamenii au avut aceasta idee... Acum mai bine de un an tulburam urechile amicilor la bere instiintandu-i de ideea mea geniala de a face post-it-uri sau stikere cu diverse mesaje de dragoste pentru soferii care parcheaza fara nici un simt. bun simt. Acum conteaza mai putin ca eu am ramas doar la faza de idee (ca multe alte idei...(credcatrebuiesacautladictionarsensulcuvantuluiidiot)

Oricum, e mult mai bine si mai pozitiv sa pui stikere cu mesaje misto decat sa zgarii masinile parcate aiurea... sau sa ridici stergatoarele pe rand la vreo 10 masini :)

Iata mai jos si mesajele propuse de http://parchez.ca
Cand ai timp da o raita si pe site-ul lor.




Niciun comentariu: