miercuri, august 22, 2007

AZI SUNT NARCISIST !

Mor de dragu’ meu!
"Sunt cel mai frumos din orasul acesta” spunea candva cineva (Dumnezeu sa-l ierte!)

Nu am camasa inflorata --dar am cu siguranta un chip frumos si dragastos, am ochelari -- am barba si mai am si ditamai mandria de mine.
am fost romales --am fost si pirat --si un soarece ascuns in biblioteca lu' Jules Verne -am fost marinar cu siguranta!
mai presus de tot am fost indian
stiu sigur asta!

STIU SIGUR CA SUNT FRUMOS!
CEL MAI FRUMOS!
am nas nici prea lung nici prea scurt
am degete subtiri
am 65 de kile nici prea mult nici prea putin --ar zice unii
am pantaloni din Istanbul --am zburat cu parasuta in Africa
tinnistetrainingurimortaldebestialeinchinatoarelastruz
sunt al draku' de bun pe hasher

m-am nascut in tarahetegului langa retezatsidinozauri
am o mama super misto
am crescut in timisoara si sunt mandru de asta m-a facut frumos timisoara
am umblat prin lume ca sa fiu frumos si destept iar acumstaulacapitala.
acum am o gagika pe cinste
o bicicleta si-o combina absoltul bestiale
imi zumzaie in urechi o muzicasuava

am o bicicleta trasnet de misto
si sunt al dracu' de destept
sunt mistokar cand vreau si trist uneori
da' pentru ca eu vreau
si mai ales

AZI MOR de DRAGU' MEU!!















5 comentarii:

Anonim spunea...

na bravos, minunatule!
in sfarsit ai invatat si ceva bun de la mine :p

Anonim spunea...

Haualeo mancatzi-ash, da mandru mai eshti! Sa ne traieshti si sa-nfloreshti, ca o ghinda de Bucureshti!
na ca ti-am scris si-n versuri

za tweety she

Anonim spunea...

si dupa ce o sa tzopai printre canguri o sa fii si mai frumos.

Anonim spunea...

Domnule Toci Ghinda,

Am vazut mesajul dvs pe blog si vreau sa va spun ca mi-ati placut mult. Eu sunt o admiratoare infocata a dvs, va urmaresc de ceva timp si va iubesc mult de tot! Acum ca am vazut ca va iubiti si dvs tot atat de mult ma gandeam ca am putea sa ne intalnim si sa facem schimb de pareri ...:-)

In finalul acestei scrisori va dedic urmatoarele randuri: Ghinde dulci ca-n Bucuresti/ In toata lumea nu gasesti/ Mai ai o sansa in Banat/ Dat fiind mediul mai uscat/ Dar de acolo pleaca toate/ Catre gagici beton turnate :-)

Robert spunea...

auzi...
da esti narcisist de cateva zile bune!

vezi sa nu ramai asa!!
:)))