luni, noiembrie 19, 2007

AIESEC Reloaded

O veste buna pe zi.
AIESEC RELOADED

In acest week-end mi-am amintit din nou cum e saaiunnodingat.
Cum e sa ai din nou zambet in coltul ochiului.
Cum mai e sa mergi la un party la 2 noaptea, iar la ora 6 sa fie mijloku' petrecerii...
si cum mai e sa ai din nou sesiune la ora 10.00.

AIESEC-ul de din 99-2000 s-a schimbat binisor fata de ale noastreacumvremuri. alte produse.usor alta abordare.totusi sclipirea din ochii oamenilor e aceasi.si valorile citate de pe varful everestului par a fi aceleasi.

Da, in acest week end mi-am amintit si cum mai e sa fi entuziast, exuberant -- usor naiv -- dar foarte POZITIV!
Mi-am amintit si de greselile trecutului, dar si de somnul pe tastatura. si de scheme complicate.si de training pozitiv. si de subiecte albastrite. si de cafea tare.si de masa ingalbenita. si de joaca fericita. si de leapsa colorata.si de sete alertata.si de vorba imbelsugata.

Dar mai ales -- mi-am amintit ca SE POATE!
Incazulincaremaieracazul multumesc AIESEC pentru aminitirea proaspata.

Sporintoate. cele bune.
saptamana pozitiva s-avem.








Niciun comentariu: