joi, ianuarie 11, 2007

Cartzulie de resurse umane

... de-o vreme ma tot chinui cu cartile de HR scrise in stil "americanesc" -nu am o problema cu conceptele, care de altfel sunt foarte misto, ci am o oarecareproblemacu stilul de scriere la cele mai multe dintre ele.

de curand am descoperit o cartzulie-multumesc colegei mele, Mihaela-care imi pare extrem de misto, utila si cei drept, foarte pragmatica

"HR Metrics-the World-Class Way" de nenea Dr. John Sullivan

cartzulia e plina de indicatori pentru foarte multe bucatzele din HR.

Cartzulia este luata de pe Amazon.
click pe link-ul de mai jos pentru a vedea pagina de cuprins (doar... )

http://www.kennedyinfo.com/graphics/hrbookstore/HRMetrics_TOC.pdf

E drept, eu ma si lupt acum de zor cu indicatorii din HR in ideea de a arata unor oameni foarte pragmatici-de exemplu, oameni de vanzari-cam cum se masoara partea de HR si la ce foloseste ea :)


Spor la treburi s-avem!



Niciun comentariu: